اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| مشکلات گلبهار در سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان بررسی می‌شود

فرماندار گلبهار با بیان اینکه تمام مشکلات گلبهار در سفر استاندار خراسان رضوی که در همین ماه صورت می‌گیرد طرح و برای آنان تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: امیدواریم با برطرف شدن مشکلات اعتباری شاهد افتتاح بیمارستان ۱۲۰ تختی گلبهار تا پایان امسال باشیم.

فارس من| مشکلات گلبهار در سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «گلایه ساکنان گلبهار از نبود امکانات» را ثبت و در خواست پیگیری داشتند.

مهدی دونده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه داشتن امکانات حق مردم است، گفت: گلبهار حدود ۴ ماه است که شهرستان شده است، باید با صبوری بیشتر مردم و نگاه ویژه مسوولان ملی و استانی مشکلات را حل کنیم  و ما پیگیر کمبودها و رفع آنان هستیم.

فرماندار گلبهار به مطالبه مردم در خصوص استقرار دستگاه‌های خدماتی در این شهرستان اشاره و عنوان کرد: آمادگی داریم تا مکانی را برای ارائه خدمات به مردم در اختیار اداراتی که هنوز در گلبهار مستقر نیستند، قرار دهیم و شرکت عمران هم زمین برای ساخت‌وساز در اختیار آنها قرار می‌دهد و درخواست ما از مسوولان استانی این است که هر چه زودتر جهت بهره‌مندی از این خدمات شرایط لازم را فراهم کنند.

وی از فعالیت ۴ درمانگاه در شهر جهت ارائه خدمات درمانی  به مردم خبر داد و گفت: امیدواریم با برطرف شدن مشکلات اعتباری شاهد افتتاح بیمارستان ۱۲۰ تختی گلبهار تا پایان امسال باشیم و با افتتاح این بیمارستان بسیاری از مشکلات  مردم در حوزه سلامت برطرف خواهد شد.

دونده درباره آرامستان گلبهار گفت: هر چند که محل فعلی آرامستان دارای مصوبه قانونی است ولی مشکلاتی از جمله نزدیکی به سفره‌های آب زیرزمینی و قرار گرفتن در مسیر بادهای غالب قوچان را دارد که تمام این مشکلات در سفر استاندار خراسان رضوی که در همین ماه صورت می‌گیرد طرح و برای آنان تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار گلبهار به مشکلات حمل و نقل مردم اشاره و اظهار کرد: در این حوزه  مشکلات و گلایه‌هایی وجود دارد که ما تمام آنها را به صورت کتبی به مدیرکل و دیگر مسوولان اداره حمل و نقل خراسان رضوی اعلام کرده‌ایم و پیگیری می‌کنیم تا این مشکلات از جمله رعایت اصول بهداشتی در درون اتوبوس‌ها و دریافت کرایه اضافی از مردم حل شود ولی اگر در این خصوص اقدامی صورت نگیرد، شرکت دیگری را جایگزین خواهیم کرد.

وی آزاد راه مشهد- چناران و قطار شهری گلبهار - مشهد را دو پروژه مهم گلبهار ارزیابی کرد و گفت: این پروژه‌ها جزو پروژه‌های فعال هستند که امیدواریم با نگاه ویژه مسوولان کشوری و عنایت استاندار و با تزریق اعتبار امسال شاهد سرعت گرفتن این پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول